|
|
|
Tweet |
|
|
|
Kispesten az előttünk álló héten az alábbi helyeken számíthatunk sebességmérésre. A szuper traffipax élesben működtetése némi késedelmet szenved, de, hogy milyen kihágásért milyen bírságra számíthatunk, azt is megtudhatja a cikk alján.
Március 9. hétfő 07.00-09.00 XIX. Hunyadi utca 10.00-12.00 XIX. Báthory u. 13.00-15.00 XIX. Határ út
Március 10. kedd 07.00-09.00 XIX. Hunyadi utca 10.00-12.00 XIX. Báthory u. 13.00-15.00 XIX. Határ út
Március 11. szerda 07.00-09.00 XIX. Ady Endre út 10.00-12.00 XIX. Báthory u. 13.00-15.00 XIX. Határ út
Március 12. csütörtök 07.00-09.00 XIX. Ady Endre út 10.00-12.00 XIX. Báthory u. 13.00-15.00 XIX. Határ út
Március 13. péntek 07.00-09.00 XIX. Hunyadi utca 10.00-12.00 XIX. Báthory u. 13.00-15.00 XIX. Határ út
Március 14. szombat 07.00-09.00 XIX. Ady Endre út 10.00-12.00 XIX. Báthory u. 13.00-15.00 XIX. Határ út
Március 15. vasárnap 07.00-09.00 XIX. Ady Endre út 10.00-12.00 XIX. Báthory u. 13.00-15.00 XIX. Határ út 15
A „szupertraffipaxok” élesben működésbe állításával egy kis probléma adódott, az ORFK szűkszavú híradása szerint "a tesztelés során feltárt tapasztalatok alapján szoftverfrissítést végzett az eszköz szállítója. Ennek ellenőrzése érdekében a tesztidőszakot a rendőrség meghosszabbítja. Az éles üzem indításáról - azt megelőzően - tájékoztatást adunk."
Gyorshajtásért: 30 000-300 000 Ft
A Vezess.hu tudomása szerint a szuper rendszer arra is képes, hogy rögzítse egy autó átlagsebességét. A lényeg, hogy egy adott útszakasz több pontján - de az elején és a végén biztosan -, járműazonosító és egyben sebességmérő műszerek figyelik az autókat. Azonosítják a kocsikat, folyamatosan mérik a sebességüket, és a szakasz végén átlagsebességet számolnak. Ha ez az átlagsebesség több az adott úton megengedettnél, akkor a rendszer automatikusan eljárást indít a gyorshajtó ellen. A bizonyítékok adottak: megvan a sebesség, a rendszám, a fotók stb.
Ugyanakkor a hírportál kérdésére a rendőrség elismerte, hogy „…fontos megjegyezni, hogy a rendszertervezés részét képző igazgatásszervezési feladatok keretében feltárásra kerülnek az átlagsebesség-mérés bevezetéséhez kapcsolódó jogalkotási és jogszabály módosítási feladatok is. Tehát a technológiai alapok megteremtésén túlmenően jogalkotói döntések is szükségesek lehetnek a szakaszsebesség-ellenőrzés bevezetéséhez."
Forrás: police.hu, vezess.hu |
|
|
|